Συγκλονιστικό περιστατικό πού συνέβη στόν π.Ἐφραίμ τῆς Ἀριζόνας.

2015-11-30 13:19

(Διηγεῖται ὁ Γέροντας Νίκων ἀπό τήν Νέα Σκήτη τοῦ Ἁγίου Ὅρους)

    Ὅταν ἔλεγα μία φορά τούς λογισμούς μου στόν Γέροντα, χτυπάει τό τηλέφωνο...

    (...) Τό σηκώνει, ἀκούω μία γυναίκα, ἔκλαιγε, φώναζε, χτυπιότανε, τσίριζε.

    Καί ἔλεγε ὁ Γέροντας..

    - Εἶδες κορίτσι μου ποῦ σου τά ἔλεγα ἐγώ, εἶδες ποῦ σου ἔλεγα νά τό κάνεις αὐτό τό πράγμα; Ναί κορίτσι μου δίκιο ἔχεις, ναί ἔτσι εἶναι.Ἔκλεισε τό τηλέφωνο..

    - Ἄν εἶναι (λέω) Γέροντα κάτι ἐξομολογητικό μήν μοῦ τό πεῖτε, ἄν εἶναι κάτι ἄλλο, τί εἶχε καί ἔκανε ἔτσι;

    Ἦταν μία δασκάλα ἀπό τήν Ἤπειρο, ἦταν παλαιοημερολογίτισσα καί συνάντησε τόν π.Ἐφραίμ, δέν ξέρω πού καί τόν ἄρχισε, τόν πῆρε παραμάζωμα.

    - Ἔχετε προδώσει τόν Χριστιανισμό ἐσεῖς οἱ νεοημερολογίτες, ἔχετε πάει μέ τόν Πάπα τόν σατανᾶ, ὁ Πατριάρχης εἶναι αἱρετικός, δέν ἔχετε Χάρη Ἱεροσύνης, τό Ἅγιο Πνεῦμα ἔχει φύγει ἀπό τήν Ἐκκλησία μέ τό νέο ἡμερολόγιο.

    - Ὄχι κορίτσι μου (νά λέει αὐτός) δέν εἶναι ἔτσι, οἱ ἱερεῖς μᾶς ἔχουν Ἱεροσύνη. Καί δέν μποροῦσε νά τήν πείσει. Τότε τῆς λέει...

    - Πήγαινε κορίτσι μου σέ μία Ἐκκλησία μέ τό νέο ἡμερολόγιο νά κοινωνήσεις καί θά σού ἀπαντήσει ὁ Κύριος. 

    Καί ἐπειδή ἦταν εἰλικρινής ἡ κοπέλα τό ἔκανε. Σού λέει τί ἔχω νά χάσω, τό πολύ, πολύ θά πιῶ λίγο κρασί καί θά φάω ἕνα κομματάκι ψωμί, δέν ἔχω νά χάσω τίποτα. Πηγαίνει. Τήν ὥρα πού κοινωνοῦσε ὁ παπάς, ἀνοίγει τό στόμα της, κοινωνάει, φεύγει, μετά ὁ ἄλλος, ὁ ἄλλος καί ἔφυγε ἀπό τήν πλευρά τῶν γυναικών. Προσπαθοῦσε νά μασίσει καί λαστιχάριζε αὐτό πού εἶχε βάλει στό στόμα τῆς ὁ παπάς.

    - Τί μου ἔβαλε (λέει) στό στόμα, πῆγε νά τό δαγκώσει, δέν δαγκωνώτανε, τί μου ἔκανε (λέει) ὁ παπάς. Βάζει στό στόμα τά δάχτυλά της καί βγάζει τά δάχτυλά της γεμάτα αἷμα καί νά κρατάει ἕνα κομμάτι κρέας καί νά ἀρχίζει νά φωνάζει..

    - Χριστέ μου, Παναγία μου, λυπήσου μέ, λυπήσου μέ Παναγία μου, λυπήσου μέ Χριστέ μου. 

    Τήν εἶδαν οἱ ἄλλες γυναῖκες. Καταλάβανε τί θαῦμα ἔγινε καί τῆς εἶχαν πιάσει τό χέρι μήν τῆς πέσει κάτω.  Ἐκείνη δέν μποροῦσε. Τό σπρώξανε μέ τό ζόρι. Τό ἔβαλε στό στόμα της καί ἔγινε ψωμί καί μπόρεσε καί τό κατάπιε.
    Καί βγῆκε τό αἷμα ἀπό τά δάχτυλά της. Μέ τό κρασί, πῆγαν καί πλύναν τά δάχτυλά της. 

    Ἔτσι ξέρουμε ἄν εἶναι σωστά αὐτά πού λέει ἡ Ἐκκλησία ἤ ὄχι.
                                 Πηγή:  https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2014/02/blog-post_4.html