"Τί νά ζητήσω ἀπό τό Θεό"

2014-08-03 17:47

        "Θεέ μου, ἀπόψε σου ζητάω κάτι πού τό θέλω πάρα πολύ. Θέλω νά μέ κάνεις τηλεόραση!

        Θέλω νά πάρω τή θέση τῆς τηλεόρασης πού εἶναι στό σπίτι μου. Νά ἔχω τό δικό μου χῶρο. Νά ἔχω τήν οἰκογένειά μου γύρω ἀπό μένα.

        Νά μέ παίρνουν στά σοβαρά ὅταν μιλάω. Θέλω νά εἶμαι τό κέντρο τῆς προσοχῆς καί νά μέ ἀκοῦνε οἱ ἄλλοι χωρίς διακοπές ἤ ἐρωτήσεις.

        Θέλω νά ἔχω τήν ἴδια φροντίδα πού ἔχει ἡ τηλεόραση ὅταν δέ λειτουργεῖ... Ὅταν εἶμαι τηλεόραση, θά ἔχω τήν παρέα τοῦ πατέρα μου ὅταν ἔρχεται στό σπίτι ἀπό τή δουλειά, ἀκόμα κι ἄν εἶναι κουρασμένος.

        Καί θέλω τή μαμά μου νά μέ θέλει ὅταν εἶναι λυπημένη καί στενοχωρημένη, ἀντί νά μέ ἀγνοεῖ!

        Θέλω τ' ἀδέλφια μου νά μαλώνουν γιά τό ποιός θά περνάει ὧρες μαζί μου.

        Θέλω νά νοιώθω ὅτι ἡ οἰκογένειά μου ἀφήνει τά πάντα στήν ἄκρη, πότε-πότε μόνο γιά νά περάσει λίγο χρόνο μέ μένα.

        Ἅ! Καί τό τελευταῖο, κᾶνε μέ ἔτσι ὥστε νά τούς κάνω ὅλους εὐτυχισμένους καί χαρούμενους.

        Θεέ μου, δέ ζητάω πολλά. Θέλω μόνο νά γίνω σάν μία τηλεόραση!"

        Ἡ δασκάλα πού τό διάβασε (καθώς βαθμολογοῦσε) τήν ἔκανε νά κλάψει.

        Ὁ σύζυγός της πού μόλις εἶχε μπεῖ στό σπίτι, τή ρώτησε: "τί συμβαίνει:"

        Αὐτή ἀπάντησε: "Διάβασε αὐτή τήν ἔκθεση, τήν ἔχει γράψει ἕνας μαθητής μου".

        Ὁ σύζυγος εἶπε: "Τό καημένο τό παιδί. Τί ἀδιάφοροι γονεῖς εἶναι αὐτοί!"

        Τότε αὐτή τόν κοίταξε καί εἶπε: "Αὐτή ἡ ἔκθεση εἶναι τοῦ γιοῦ μας...!"

Ἀπό τό https://agiameteora.net/index.php/istories/2240-ti-na-zitiso-apo-to-theo